Bestilling af arbejdstøj behøver ikke at være tidskrævende.
Det skal være nemt at bestille nyt arbejdstøj – også i en travl hverdag. Derfor er en online bestillings- og administrationsplatform et oplagt valg. Fejl kan elimineres, og der spares tid for både medarbejderne og virksomheden.
MASCOT® SmartStore er et online logistik- og bestillingssystem, som tilrettes jeres virksomhed og medarbejders behov.
Med en samlet bestillingsplatform sikrer I et ensrettet look ved at fastlægge jeres produktsortiment over for medarbejderne. Du kan endda få din forhandler til at lægge varer fra andre producenter i MASCOT® SmartStore, så I kan bestille alt udstyr på én gang.
Nemt og brugertilpasset
Jeres nye arbejdstøj – med eventuelt påtrykt eller broderet logo, navn og tilvalg af services – leveres direkte til døren. Tøjet leveres i en personpakket kasse, enten til virksomheden eller til medarbejderens privatadresse, alt efter hvad I vælger. Bestillingssystemet er meget brugervenligt, og medarbejderne kan bestille deres nye arbejdstøj ud fra jeres fastlagte produktsortiment på alle tider af døgnet.
For at komme i gang
Jeres forhandler ordner alt det praktiske, og hjælper jer i gang. Sammen bestemmer I det tilgængelige sortiment og hvor eventuelt logo skal sidde. Systemet kan tilpasses jeres behov – med forskellige sortimenter per afdeling, bestillingshierarki osv. Spar tid allerede ved næste bestilling. Kontakt din forhandler og kom i gang med det samme.