Spørgsmål og svar

    Mascot International

    Hvor kan jeg købe MASCOT-produkter?

    MASCOTs produkter sælges altid via en forhandler. Alt efter dine behov har MASCOTs forhandlere skræddersyede løsninger, der passer til dig. Brug forhandlersøgningen og find din nærmeste forhandler.

    Til privatpersoner eller mindre virksomheder:

    • Køb online på MASCOT® WebShop
    • Brug forhandlersøgningen og find din nærmeste forhandler. Tryk på fanen ”Køb i butik”. Da ikke alle forhandlere lagerfører alle MASCOT-produkter anbefaler vi, at du ringer i forvejen.

    25+ medarbejdere i jeres virksomhed:

    • Kontakt din nærmeste forhandler, og skræddersy jeres produktsortiment på den online bestillingsplatform MASCOT® SmartStore. Læs mere om platformen her:

      Læs mere

    • Har jeres virksomhed svært ved at finde tid til at komme forbi den lokale forhandler for at få nyt arbejdstøj? Få besøg af MASCOT® Mobile Showroom. Læs hvilke fordele der er, og kontakt os for at aftale et besøg med din lokale forhandler.
    • Læs mere

    Stor international virksomhed:

    • Kontakt MASCOTs Global Key Account team, der er dedikeret til at håndtere store multinationale virksomheder. Læs mere her:

      Læs mere

    Jeg er interesseret i at købe en stor mængde MASCOT-produkter, hvor kan jeg få et tilbud?

    Benyt forhandlersøgningen og find de forhandlere, hvor du kan ’Anmode om et tilbud.’ De vil i samarbejde med MASCOT give dig et tilbud.

    Hvor finder jeg MASCOTs kataloger?

    Du finder de seneste MASCOT-kataloger digitalt her:

    Kataloger

    Spørgsmål til MASCOT-produkter?

    Leder du efter en specifik produkttype, farve, certificering eller kvalitet. Du kan sortere, når du laver en produktsøgning og derved se, hvilke muligheder du har i MASCOTs sortiment.

    Produktsøgning

    Kan jeg få ekstra reflekser, hængelommer eller andet tilrettet på mit MASCOT-produkt?

    Vi tilbyder både eftertilretninger på standardprodukter og ved større ordre også kundetilpassede løsninger. For mere information, kontakt MASCOT eller din nærmeste forhandler:

    Individuelle produkttilpasninger

    Jeg ønsker at klage over en vare, hvad skal jeg gøre?

    Tag kontakt til den forhandler du købte produktet hos. Forhandleren returnerer det til MASCOT, som vurderer produktet og erstatter det, hvis der er en fabrikationsfejl. Har du bestilt tøjet via MASCOT® SmartStore skal du kontakte din administrator. Det er vigtigt, at defekt tøj sendes til MASCOT, så vi kan undersøge det og rette fejlen i fremtiden.

    Hvordan finder jeg billeder af MASCOT-produkter?

    Du finder produktbilleder i højopløsning, brandingfotos og videoer på MASCOTs medieportal her:

    MASCOT® MediaPortal

    Hvordan bliver jeg forhandler af MASCOT arbejdstøj?

    Vi er altid på udkig efter nye og stærke forhandlere, der ønsker at tilbyde MASCOT-arbejdstøj og sikkerhedsfodtøj til deres kunder. Læs om de mange fordele og hvilke online platforme MASCOT stiller til rådighed i jeres salg. Kontakt os efterfølgende med din strategi og hvilke af vores online platforme, der kunne passe til dine kundegrupper.

    Forhandler